Yeeees! It´s almost here ;)

 
 
Juste, jag ringde idag till dom som jag beställde bröllopsklänningen av, för att fråga hur det går med min klänning.
Ingen svarade på telefonen men dom ringde upp mig senare.
 
Så jag frågade henne hur det gick med min beställning och förvånad vart jag när hon sa att hon skulle få klänningen om några dagar i butiken.
 
Ni kan ju gissa hur glad jag vart när jag hörde det =).
 
Så när klänningen hade kommit till butiken så skulle hon skicka den så fort hon kunde.
Sist hon kollade vart klänningen var så var den i Frankrike och var på väg till Stockholm, jiiiiiiipppppppiiiii.....
 
Jag hoppas att jag får klänningen den här veckan annars kommer den nästa vecka.
 
Ååååååh jag vill se hur den ser ut, jag kan knappt vänta.
 
Klänningen har jag designat själv ;)
Så jag hoppas att den blir lika fin som jag har förställt mig
 
 
Kooom tiiiilll miiiig nu min efter längtade klänning =D
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mamajay.blogg.se

Hej, Mitt namn är Jessie och jag snackar lite skit om mitt liv. Jag är 2 barns mamma. Är ni inte intresserad av och läsa så LÅT BLI!

RSS 2.0