Its game time!

God kväll,

Idag är det sista dagen man är ledigt och imorgon är det jobb.

Tycker att dom här dagarna har gått väldigt fort :(.

Men men.....

Idag har det varit fullt upp.
Vart ute och lekt med barnen och hunden. Sen följt med Micke och Simon på fotbolls match. Det var väl träningsmatch.
Och jag fotade medan dom spelade och fotade även laget. Och jag var även sekretariat ;).

Dom vann med 8-3, så det var ju bra.

Så nu är man hemma, barnen badar i badkaret.

Bjuder på en bild på Ozzy när han fick öppna sin första påskägg :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mamajay.blogg.se

Hej, Mitt namn är Jessie och jag snackar lite skit om mitt liv. Jag är 2 barns mamma. Är ni inte intresserad av och läsa så LÅT BLI!

RSS 2.0