Hur lååång tid ska det egentligen ta!?!?!?


För 15 dagar sen så tog jag blodprov pga att jag har haft världens huvudvärk, illamående och är helt spyfärdig i snart 2 månader. Och allt började när jag började jobba där jag jobbar nu.

För jag misstänker att det är mögel i personalrummet.

Och jag har fortfarande inte fått något svar från vårdcentralen.
Första gången jag ringde dom så sa dom att dom inte hade fått något svar ännu.
Och jag frågade hur långt tid det skulle ta och få svaret och då sa systern mellan 7 till 10 dagar.

Jag väntar och väntar, och inget svar har kommit.
Så jag ringde idag och fråga och dom har ännu inte fått något svar.
Och nu så sa dom att det skulle ta 10 till 14 dagar innan jag kunde få ett svar.....

Hur långt tid ska det egentligen ta?

Jag är trött på att ha huvudvärk varje dag och att knapra i mig tablett efter tablett för att få huvudvärken att försvinna är ingen kuuuuuul.
Jag vill veta vad det är för fel.......



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mamajay.blogg.se

Hej, Mitt namn är Jessie och jag snackar lite skit om mitt liv. Jag är 2 barns mamma. Är ni inte intresserad av och läsa så LÅT BLI!

RSS 2.0