Vad är det som händer?!?!

Jag har inte kunnat skriva något idag från mobilen, varför vet jag inte.

Lite irriterande!!!



Men aja, har i alla fall varit på jobbet idag och jag bakade igår kväll kkladdkaka muffins till jobbet. För att en av mina gullungar på jobbet fyllde år. Så jag ville vara snälla och bjuda alla barn och personal på något gott :).
Men kom på att två var allergiska och inte tålde ägg och vete så fick jag ju lite ångest.
Men dom fick glass istället :).

Barnen tyckte i alla fall att det var gott och tackade mig :).
Men jag vet inte dock om mina kollegor tyckte samma sak, dom sa inget och ingen tack fick man heller.

Men men, så länge barnen och födelsebarnen vart glad så är jag nöjd.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mamajay.blogg.se

Hej, Mitt namn är Jessie och jag snackar lite skit om mitt liv. Jag är 2 barns mamma. Är ni inte intresserad av och läsa så LÅT BLI!

RSS 2.0